Kom igen nu då!

Kommentera
Nu har jag startat min insamling via UNICEF och jag tror på att vi kan göra mycket tillsammans även om det bara handlar om en enstaka krona (ja, alla verkar prata om den enstaka kronan) men i grund o botten gör faktiskt den kronan något. Om alla hade skänkt en krona hade summan i slutändan varit stor, en krona för dig kanske inte är mycket men för de som behöver hjälp är den kronan något.
 
Det är inte jag som behöver hjälp och inte organisationern utan om man tänker efter går det till att de svältande, utsatta, torterade, utan hjälp och mat. Vi medmänniskor är där för att hjälpa till även om vi inte är där i praktiken så gör den kronan så att andra kan vara på fält och arbeta med dessa människor. Att alla har rätt till mänskliga rättigheter, ett hem, mat att äta och trygghet är en självklarthet och det är vad en krona kan åtstadkomma i längden.
 
Bidra med det ni kan, ni vill och ha ett gott samvete, var stolta över ert bidrag för ni är guldvärda!!!
 
https://unicef.se/egna-insamlingar/children-s-human-rights
eller så skickar du ett meddelande; KÄMPA 3591 till 72 900 så skänker du 50 kr till min insamling.
 
Allt bidrag går till de som är i behov när insamlingen är klar.
 
Tack till er som stöttar och tror på att världen kan förändras.